انتقاد احمدی‌نژاد از هزینه‌های تبلیغاتی انتخابات مجلس
نوشته شده توسط : abbuse
محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد: سر رفتن به مجلس چه خبر است که برخی تمام انقلاب را زیر سوال می‌برند؟

به گزارش رسانه های ایران، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، از میزان هزینه‌های تبلیغاتی "برخی افراد" برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتقاد کرده است.

آقای احمدی نژاد روز سه شنبه (۲۵ بهمن) در همایش "سازمان فراگیر مشاوران جوان ریاست جمهوری" که زیر نظر اسفندیار رحیم مشایی اداره می‌شود، این سئوال را مطرح کرده است که "بر سر رفتن به مجلس چه خبر است که برخی تمام انقلاب را زیر سوال می‌برند؟"

آقای احمدی نژاد مخاطب سخنان خود را مشخص نکرده، اما به نظر می‌رسد که منظور او جریان‌های رقیب دولت در طیف اصولگرایان حکومت ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس او به جلسه اخیر خود با فرمانداران در ایران اشاره کرده و گفته است: "در آن جلسه بنده گفتم مگر در مجلس چقدر حقوق می‌دهند که طرف حاضر است ۵۰ میلیون هزینه تبلیغات کند که فرمانداران گفتند برو بالاتر، گفتم ۱۵۰ میلیون؟ گفتند برو بالا..."

آقای احمدی نژاد در سخنان خود نسبت به منابع تامین هزینه های تبلیغات انتخاباتی برخی از افراد ابراز تردید کرد و گفت "معلوم نیست این افراد از کجا می‌آورند."

این انتقادات در حالی صورت می‌گیرد که در ماه‌های گذشته برخی اصولگرایان، حلقه نزدیک به دولت و آقای احمدی‌نژاد را به صرف "هزینه‌های میلیاردی" برای پیروزی در انتخابات آتی مجلس متهم کرده‌اند.

استخدام ۱۲۰۰ نفری

علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران هم در نشست مشاوران جوان ریاست جمهوری گفت که این وزارت‌خانه در یک ماه آینده با اعلام فراخوان عمومی "کاستی‌های خود را مرتفع خواهد کرد."

آقای صالحی یکی از برنامه‌های وزارت امور خارجه ایران در این ارتباط را "استخدام ۱۲۰۰ نفر" از میان مشاوران جوان ریاست جمهوری اعلام کرد.

اما آن طور که خبرگزاری فارس گزارش داده، تشکر از "خدمات" آقای مشایی در این جلسه و از زبان یکی از مسئولان مشاوران جوان رئیس جمهور ایران با واکنش منفی برخی حضار روبرو شده است.

حمیدرضا افراشته، از معاونان آقای مشایی در آغاز سخنان خود گفته است: "بنده تشکر خود را خدمت مهندس مشایی که در جمع حضور ندارند اعلام می‌کنم." به گزارش خبرگزاری فارس در واکنش به این سخنان برخی از حضار آقای افراشته را "هو" کرده‌اند.





:: برچسب‌ها: واشنگتن , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: